duminică, 15 februarie 2009

Imi dau demisia!

Declaraţie de presă!
Având în vedere faptul că actualul guvern face o serie de modificări legislative de formă, fără fond, doar pentru a schimba unii conducători de instituţii, modificări care au dus şi vor duce în continuare la perturbarea funcţionării acestor instiţutii, consider că principala lor preocupare nu este cea de susţinere a mediului de afaceri.
Constatând o întârziere neacceptat de mare şi neadecvată în aplicarea măsurilor anticriză, cunoscând aşteptările sectorului IMM, acestea mă determină să nu rămân în acest joc al “dusului cu zaharelu”.
Consider că atât timp cât nu crezi într-o echipă nouă este mai bine să o paraseşti la început decât să lucrezi cu ea fără a avea convingerea lucrului bine facut.
EU NU CRED ÎN ACEASTĂ ECHIPA!
În consecinţa celor spuse mai sus, luni 16 februarie imi voi înainta demisia din funcţia de Director Executiv al OTIMMC Iaşi conform art. 79 din Codul Muncii.

2 comentarii:

garzanti spunea...

Ficule este firesc ca noul manager sa isi impuna echipa care crede el ca ii inspira incredere si profesionalism, iar la finalul contractului va fi judecat de invesitori/popor.

Evident ca nu e firesc sa primesti un fax prin care esti demis, se poate discuta firesc.

Oricum efectul psihologic al cazului Hurmuzache a fost mare asupra voastra, de ai cedat asa de repede.

Ai avut subiect de post pe blog :) ca oricum postezi destul de rar.

ficu anghel spunea...

Ai dreptate intr-o anumita masura, dar te contrazic in ceea ce priveste impactul demiterii lui Mihnea. Eu am declarat despre intentia mea inainte de a fi demis Mihnea.