marți, 23 februarie 2010

Intrebare pentru Domnul Paduraru

Domnule Paduraru, va rog sa-mi spuneti doua situatii din ultimile 15 - 16 luni in care noi, consilierii PNL, am votat alaturi de PSD in urma unei asa zise intelegeri si la care consilierii PDL sa nu fi votat?



Domnule Paduraru, sa nu spuneti de imprumutul de la CET! Au votat si 5 consilieri PDL - trecea si fara votul nostru. :)



Prin atitudinea dumneavoastra si a colegilor dumneavoastra de partid, chiar imi confirmati ceea ce am scris mai jos.

Imi pare rau, cred ca eu pot fi ultimul suspectat ca as sustine vreo intelegere cu PSD.

2 comentarii:

N. Paduraru spunea...

Nu ramine decat sa demonstrezi impreuna cu ceilalti ca nu sunteti sprijinitori ai lui Nichita.
Punctual, imprumutul de la CET este un subiect asupra caruia m-am exprimat in primul rand din punct de vedere legal in contextul detaliilor gasite in mapele voastre. Nu l-am agreat deloc nu in sensul situatiei de criza ci in contextul stilului in care ati fost fortuiti sa luati masuri anormale. Retin insa din chiar raspunsul tau: "...trecea si fara votul nostru.". Adica ati fost pentru.
Nu cred ca e cazul sa ne extindem asupra unei lungi liste de sustineri? Stii bine cum suna Relu cand apeleaza Nichita la el. Vrei exemple? Acea autogara provizorie cu o firma bizara pe un teren inchiriat de la Fotbal S.A. sau modificarile la creditul Dexia fara a vi se prezenta informatii complete legate de modul de utilizare pina la hotarirea consiliului. Din respect pentru noi doi, nu merg mai departe polemizand, stii foarte bine cum stau lucrurile.

ficu anghel spunea...

1.Nu-mi place rationamentul dv. De ce ne acuzati pe noi ca am votat imprumutul pentru CET, cand a fost votat si de catre consilierii PDL(5 consilieri).
Deci chiar daca nu votam, HCL tot trecea(unde este sprijinul).
2. Rationamentul pentru care am votat este unul cat se pare de normal:- caracterul social-era sechestrat depozitul de carbune, DAR MAI ALES DOMNULE PADURARU, vorbim de o creanta certa, lichida si exigibila. Aici vorbim le legalitate,organele abilitate trebuie sa stabileasca cum s-a realizat acea creanta.
Cum s-a acumulat acea datorie, cum s-a obtinut acel pret la carbuna, este alta problema si sa o clarifice organele in drept.
Ca un agent economic sa nu pota sa-si incaseze o bligatie nici prin executor judecatoresc.... este altceva.
Deci pana acum nu mi-ati aratat concret unde este sprijinul :)
Legat de autogara, nu am fost la acea sedinta dar se votau indicatorii tehnioco-economici :)
VRETI SA VA SPUN EU DE CATE ORI A VOTAT PDL CU PSD?
Dupa aia mai putem vorbi.
Jocul dv este unul de imagine in scopul schimbarii lui Victor Chirila de la CJ.
Daca sunteti de dreapta si vreti colaborari cu PNL puteti sa-l schimbati pe Adascalitei, nu sa faceti alianta la judet PDL-PSD :))