marți, 7 aprilie 2009

Demagogie sau manipulare?

In urma contestatiei pe care am depus-o pe tema bugetului pe anul 2009, vad ca Domnul Primar, pe langa faptul ca da dovada de lipsa de educatie si bun simt mai incearca sa si manipuleze opinia publica prin declaratii demagogice. Domnia sa spune ca actiunea mea de atacare in contencios este un gest iresponsabil care va bloca proiectele Iasului, in loc sa recunoasca faptul ca nu a respectat legea in vigoare privind votul bugetului si sa inteleaga ca ar trebui sa existe colaborare intre CL si Primar; nici Primarul nu este subordonat Consiliului Local, DAR nici Consiliul Local nu este subordonat primarului. Eu am solicitat si am anuntat in cadrul sedintei de Consiliu Local din data de 31 martie ca trebuie sa fie respectata procedura privind votarea bugetului, iar in caz contrar voi ataca hotararea in contencios. Cum era de asteptat, orgoliul liderului regional s-a inflamat si acum arunca pisica in curtea mea.

Niciun comentariu: